...

Prezart marketingová agentúra

Prípadová štúdia: Ako sme pomohli autobazáru v Košiciach stať sa virálnym hitom na sociálnych sieťach.

Autobazár z Košíc, ktorý má za sebou dlhú tradíciu a stabilnú zákaznícku základňu, sa na nás obrátil začiatkom roku 2024 so zaujímavou výzvou. V minulosti sme s nimi spolupracovali na fotení a kamerovaní ich vozidiel, aby ich ponuka vynikla vizuálne, no tentokrát chceli ísť ešte ďalej. Ich cieľom bolo preraziť na sociálnych sieťach a využiť ich potenciál na maximum. Už nechceli len pekné fotky a videá – chceli obsah, ktorý osloví, zaujme a bude rezonovať medzi ľuďmi.

Výzva.

Autobazár AAM je v Košiciach pojem – roky skúseností, spokojní zákazníci a skvelé recenzie. Ale na sociálnych sieťach to bolo ako jazdiť na jednotke – fotky a videá aktuálnej ponuky áut síce boli, no dosah a interakcie nikde. Naším cieľom bolo pridať turbo do ich obsahu. Chceli sme vytvoriť niečo, čo získa pozornosť, organický dosah a interakcie – a pritom nenápadne predstaviť ich ponuku áut.

Ako sme začali.

Po úvodnej konzultácii sme nestrácali čas a vrhli sme sa na detailný prieskum trhu. Preštudovali sme, čo robí lokálna konkurencia, čo robí globálna konkurencia a odhalili sme zaujímavý fakt – na Slovensku chýba vtipný obsah. Videli sme príležitosť, ktorá sa nedala ignorovať. Vypracovali sme prvých 10 kreatívnych scenárov, ktoré sme predstavili majiteľovi. Ten nás nielen podporil, ale prekvapil aj tým, že sám navrhol, že sa v týchto videách postaví pred kameru.

Prvé desiatky a stovky tisíc videí.

Už po zverejnení prvých videí na Instagrame bolo jasné, že ideme správnym smerom. Kým predtým naše reels ledva prekročili tisícku videní, prvá séria videí okamžite zaujala a niektoré sa vyšplhali až na 10-tisíc! Tento úspech nás nakopol – s poriadnou dávkou motivácie sme sa pustili do ďalšieho natáčania. Postupne sme zistili, čo našich divákov baví a čo naozaj funguje. A výsledky? Reels, ktoré lámali rekordy – stovky tisíc videní, pričom niektoré dosiahli až magickú hranicu miliónov.

Naše najväčšie úspechy.

 

Po úspechu na Instagrame sme si povedali, že by bola škoda zastaviť sa iba tam. S majiteľom sme rozšírili naše aktivity na Facebook, YouTube Shorts a TikTok. A výsledok? Videá sa stali virálnymi všade, kam sme ich pustili. Nielenže sme roztočili čísla dosahov a interakcií, ale výrazne vzrástol aj počet obhliadok vozidiel cez internet. Ako čerešnička na torte? Majiteľ sa stal tvárou, ktorú ľudia spoznávajú – na ulici, na parkovisku aj pri obhliadkach.