Ako sme zvýšili rezervácie pre lyžiarsky simulátor a podporili predaj darčekových poukazov.
Klientom je lyžiarsky simulátor, ktorý sa špecializuje na indoor tréningy pre lyžiarov. V priebehu roku 2024 nás oslovili so zámerom posilniť svoju marketingovú stratégiu, vybudovať kvalitnú databázu vizuálneho obsahu a podporiť získavanie rezervácií na tréningy. Ich cieľom bolo zvýšiť počet zákazníkov a podporiť predaj darčekových poukazov, ktoré sú dôležitým prvkom mimo hlavnej sezóny.
Výzva.
Sociálne siete klienta už existovali, ale chýbal im kvalitný vizuálny obsah a cielené kampane na zvýšenie rezervácií. Našou úlohou bolo nielen vytvoriť vizuálne materiály, ktoré by mohli byť efektívne použité v reklamných kampaniach, ale aj navrhnúť a spustiť reklamné kampane na platformách Meta Ads s merateľnými výsledkami.
Budovanie vizuálneho obsahu.
Začali sme klasicky – natáčaním videí a fotením zábleskov akcie na lyžiarskom simulátore. Obsah sme pravidelne pridávali na sociálne siete, no po chvíli sme si všimli, že dosah začal stagnovať. Ľudia si zrejme povedali: „Fajn, videli sme, čo to je. A čo ďalej?“ Bolo jasné, že potrebujeme pridať poriadnu dávku kreativity.
A tak sme prišli s nápadom – vytvorili sme vtipné videá, ktoré nielen rozosmejú, ale zároveň motivujú divákov urobiť ďalší krok: rezervovať si svoj vlastný zážitok alebo kúpiť darčekovú poukážku. Tento nový obsah sme použili nielen ako príspevky na sociálnych sieťach, ale aj ako vizuál pre reklamné kampane na platforme META. Ďalšie videá, ktoré sme vytvorili a stále tvoríme si môžete pozrieť na ich Instagrame TU: https://www.instagram.com/skisimulatorkosice/
Reklamná kampaň na rezervácie.
Kampani na zvýšenie rezervácií sme v novembri venovali rozpočet takmer 300 €. V rámci tohto budgetu sme v kampani smerujúcej na rezervácie tréningov vytvorili tri jedninečné kreatívy, ktoré môžete vidieť vyššie. Boli to krátke a zábavné videá, ktoré nám pomohli získať naozaj zaujímavé výsledky. Za celý mesiac sa nám podarilo získať 238 zákazníkov, ktorí sa preklikli na rezervčný systém. Bohužiaľ, klientka využíva externú službu, a preto meranie výsledkov prebehlo offline formou dotazníku a zistili sme, že priemerná rezervovanosť je cca 20 %, čo znamená cca 47 rezervovaných tréningov. Kampaň dopadla na výbornú a rovnaké výsledky pokračovali aj v decembri, kde sme reklamy museli odstaviť z dôvodu maximálnej vyťaženosti trénerov.
Reklamná kampaň na darčekové poukážky.
Druhým zadaním našej klientky bolo zvýšiť predaj darčekových poukážok v decembri, ktoré pomôžu preklenúť obdobie mimo sezóny. Vytvorili sme dve kreatívne videá, ktoré nám opäť priniesli zaujímavé výsledky. Poukážky sa dali kúpiť iba telefonicky alebo na základe objednávky mailom, preto sme naše konverzie smerovali tam. Získali sme 148 konverzií, z čoho sme predali v priemere 2 poukážky denne. Na základe dotazníka sme vedeli, že 80 % predaných poukážok bolo práve vďaka reklame na soc. sieťach.
Výsledky na Instagrame.
Na Instagrame sme v novembri 2024 zabodovali – dosah videí sme zvýšili o 88 %, dosah príspevkov o 41 % a interakcie s obsahom stúpli takmer o 100 %. Zaujímavosťou však je, že väčšina klientely, ktorá si rezervovala tréningy na simulátore, prišla z Facebooku. Aj preto sme väčšinu kampaní strategicky zacielili práve na túto platformu.
Výsledky na Facebooku.
Na Facebooku sme v novembri 2024 oslovili o takmer 50 % viac ľudí a Pozretia našej stránky sa zvýšili o 30 %. K týmto číslam prispeli najmä reklamy, ktoré sme zamerali na získavanie nových rezervácií na tréningy a na zvýšenie predaja darčekových poukážok.