...

Prezart marketingová agentúra

Ako sme získali viac zákazníkov pre terapeuta Milana.

S Milanom sme sa stretli vďaka referencii, ktorú na nás dostal a naša spolupráca sa začala ešte v roku 2020. V tom čase ešte pôsobil u seba doma, kde sme natáčali aj jedny z našich prvých  videí. Naša spolupráca trvá až dodnes, avšak Milan je už na úplne inej úrovni ako keď sme sa stretli.

Výzva.

Našou úlohou bolo získať viac zákazníkov prostredníctvom reklám na sociálnych sieťach a vo vyhľadávači Google. Skôr než sme sa pustili do úlohy vytvoriť tieto reklamy sme sa ale pustili do rekonštrukcie webovej stránky, ktorú sme dokončili záverom roku 2024. Počas našej spolupráce sme pripravovali už druhý redizajn.

Redizajnovali sme web.

Pôvodne sa Milan zameriaval viac na masáže a chiroterapie boli doplnkovou službou, avšak časom sa ukízalo, že záujem je práve o chiroterapiu a tá by mala byť nosný pilier jeho práce. Pripravili sme teda všetky nové vizuály na web (fotografie a videá) a pustili sa do písania a dizajnovania. Výsledok si môžete pozrieť na stránke www.milanstefanek.sk

Vytvorili sme kreatívy.

Po vymyslení a odsúhlasení všetkých scenárov sme sa pustili do ich tvorby. S Milanom sme sa stretli v Martine a v priebehu jedného dňa sme vytvorili 5 kreatívnych videí. Natočené videá sme spracovali v priebehu 3 pracovných dní a vytvorili všetky potrebné rozmery pre META kampane. Nasledujúci pracovný deň sme reklamy nastavili a vytvorili reklamy z každého jedného videa. Po pár dňoch nás nemilo prekvapilo upozornenie "Data sharing restrictions applied".

Ako sme situáciu vyriešili.

Bohužiaľ, stalo sa to, čo sme síce očakávali, no v hĺbke duše verili, že nás to nezasiahne. META sa od januára 2025 rozhodla v súlade s pravidlami ochrany osobných údajov zaviesť obmedzenia pre segment Health & Wellness. Tieto zmeny nám znemožňujú zbierať údaje o konverziách na našom webe – konkrétne o odoslaných objednávkach na terapiu. Hoci sme požiadali o manuálnu kontrolu, výsledok bol negatívny. Pôvodnú kampaň sme preto museli transformovať z formátu zberu leadov na traffic, ktorý zostáva jediným relevantným cieľom pre nášho klienta.

Priebežné vyhodnotenie.

Kampaň je síce nová, preto ešte nie je úplne relevantné hodnotiť jej úspešnosť, no už teraz sme zaznamenali prvé merateľné výsledky. Hoci nemáme možnosť efektívne sledovať posielanie leadov priamo z reklamy, na stránke si evidujeme zdroj návštevy pre každý lead. Zatiaľ sme vo februári 2025 dosiahli nárast o 30 % vo vyplnení objednávkových formulárov. Informácie o výsledkoch budeme priebežne aktualizovať.

sk_SK