...

Prezart marketingová agentúra

Ako sme zvýšili návštevnosť predajne s nábytkom.

Predajňa nemeckého nábytku STERN pôsobí v Košiciach už od roku 2002. Za viac ako dve desaťročia si získala množstvo spokojných zákazníkov, ktorí sa k nej radi vracajú. Slabšou stránkou firmy však bol doteraz on-line marketing, ktorý konkurenčné predajne začali efektívne využívať na získavanie nových klientov.

Výzva.

Našou výzvou bolo vytvoriť pútavé kreatívy, ktoré poslúžia ako vizuály pre reklamné kampane na platforme META. Cieľom bolo následne spustiť kampane zamerané na zvýšenie povedomia o značke STERN v Košiciach a podporiť návštevnosť predajne.

Skôr než sme začali.

Skôr ako sme začali s natáčaním, stretli sme sa s majiteľom firmy STERN a prediskutovali základné výhody, ktoré chceme oproti konkurencii zdôrazniť. Medzi naše hlavné prednosti patrí, že všetok nábytok uvedený v katalógu je okamžite dostupný na sklade, predajňa má dlhoročnú históriu v Košiciach a ponúka kvalitný nábytok za rozumné ceny.

Vytvorili sme kreatívy a reklamy.

Po konzultácii sme sa pustili do tvorby scenárov. Najskôr sme ich vymysleli, následne napísali a na záver ešte raz konzultovali, aby sme mali istotu, že vo videách nebudú žiadne nepresnosti. Videá sme úspešne natočili, spracovali a zaslali na kontrolu. Majitelia boli viac než spokojní a odkázali nám, že výsledok vyzerá skvelo.

Tieto videá sme využili ako kreatívy do reklamných kampaní a začali sme s ich realizáciou. V priebehu nasledujúceho pracovného dňa sme všetko dokončili, odsúhlasili reklamné texty a reklamy poslali na kontrolu. Ako konverzný cieľ sme zvolili preklik na webstránku nemeckynabytok.sk, kde zákazníci nájdu katalóg produktov, adresu predajne a otváracie hodiny.

Priebežné vyhodnotenie.

V čase písania tejto prípadovej štúdie je kampaň stále veľmi čerstvá, a preto zatiaľ nedokážeme objektívne vyhodnotiť jej efektivitu z pohľadu návštevnosti predajne. Môžeme však sledovať základné soft metriky, ktoré naznačujú, že reklamy majú potenciál dosiahnuť úspech.

  1. Cena za jeden preklik na landing page: 0,03 €
  2. Priemerný hook rate (počet 3-sek. pozretí videa/impresie): 49 %
  3. Denný počet zobrazení stránky: približne 1100 – pri rozpočte 20 € denne
  4. Nárast návštevnosti on-line katalógu: +2200 %

Informácie o tržbách a zvýšenej návštevnosti predajne budeme zbierať priebežne. Preto túto prípadovú štúdiu plánujeme ešte aktualizovať.

sk_SK